Tid att vänja sig vid tanken

Fasen va svårt det är, men jag fortsätter verkligen tacka nej till städ och har gjort det länge nu. Samtidigt gäller det även basketen... Såg ju i helgen när dom va uppe i Skövde, blir ju så förbannat sugen. Men oxå så grymt besviken på inte få nåt gehör, jo ett enstaka kanske. 
Så arg jag va på dom senaste träningarna eller blev vill jag undvika igen. Men jag saknar ju mest matcherna och det. Men jaja det kommer väl ta tid vänja sig vid tanken. Men hoppas att dom lärt sig en läxa. Nu ska jag inte dra alla över en kam 😉 men en del har lite och lära. 
 
 
Visst hade jag också mer att lära. Så det va just där det också tog emot, men gjort är gjort och dom visste att jag skulle sluta. Så då får dom fan skylla sig själva att dom inte tog tag i saken innan. Men jaja whatever... Jag försöker vänja mig vid gymmet funkar också bra men visst är jag fortfarande lite arg. Men som sagt träningen drogs ner utan att vi visste nåt och sen va det ganska rörigt så det blev inte ens 1h det betalar fan inte jag för och knappt få känn på bollen på träningen. Svårt för en del och fördtå det där med Lag-sport, jag vet att några försökt. Men funkar inte alltid.
 
 
Men visst kanske också lite arg på dom som lyckats få mig till detta. Även om dom kanske har delvis rätt, men inte helt! Man mår väl bra av träning? Jo gymmet funkar men blir inte riktigt samma sak.
Men jag försöker verkligen vänja mig vid tanken eller eventuellt hitta en annan sport också.
 
 
Men oavsett kommer det fortsätta tacka nej till städ, för jag kommer fokusera på träning iaf på gymmet. Så kommer det bli och vara oavsett träning eller ej bara så ni vet.
 
 
 
 
 
 
 
Men visst,men finns det också så mkt annat jag vill göra som sagt,  som fokusera mer på familj mm. så jag försöker vänja mig vid detta nu, det tar väl lite tid kanske. Jag ångrar endå inte mitt beslut. Det som stör mig mest dock är att jag va så nära på lära mig så mkt mer om basket. Men jaja har tagit min
WM medalj stoltaste över av alla mina medaljer jag äger, det är fasen det roligaste jag har gjort special olympic World games 😀 fick med mig det hem som jag ville. 
 
På återseende 😉



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0