Tappat det.

Tyvärr kommer detta återkommande problemet igen är jag rädd för. 
Jag tappar totalt fokus på mkt när det gäller jobb och blir tyvärr lite gnällig och det är ju det värsta man kan vara, visst förstår att folk gnäller i många lägen. Speciellt när det verkar vara svårt få ledigt, jag hade kunnat erbjuda mig men kände själv att jag inte mådde så bra + att jag skulle till tandläkaren så hade blivit för stressigt den dagen. Men tyvärr tror jag ej jag får jobba ensam så. (skiter just nu i vad jag får skriva)  jag har ju endå tappat det. Det handlar dock inte om att jag inte trivs har bara vart extremt trött det senaste och lite ont till och från. Men ja brukar kunna trotts sånt och så ska jag fortsätta. 
 
 
Jag vet inte vad det är, men det är väl mkt nu eller så har jag tydligen blivit gammal. 
Njeä inte än det är när jag slutar med min idrott, fast en är ju redan på god väg och sluta, dock egentligen inte för att jag vill, snarare för att det är andra lag som prioriteras. Det är ju tyvärr lite synd dock när det blir så för då kommer folk sluta.
Fast visst vill jag också ha mer tid för familj så det jämnar väl ut sig. Mina vänner har jag ju på idrotterna. Även och förhoppningsvis mer tid och satts på denna kanske. Ja bloggen alltså. 
 
 
 
Nåt som motiverar mig till träning är ju dock matcher så därav jag utklassar rätt många av mina kollegor kanske 😛 så slutar jag med en av dom kan det dock bli tuffare, jag minns den jävla pandemin då va det riktigt tufft med träningen och allt egentligen. Så den har jag iaf fått tillbaka, önskar dock jag kunde ha lite mer energi till övrigt gäller jobb och hem. Men tyvärr har jag för mkt av mina sporter i "hövvet" men också dom som får mig bra om man dock bortser från 1 träning då dom gör mig argare varje gång tyvärr.
Så jaja får se vad som händer. 
 
 
Sen är det ju också dock samtidigt personalen här som stressar. Fortsätter återigen med att tacka nej, men det går inte 10 olika Pers, nej jag vägrar samtidigt som jag förstår att just 1 person ej kan jobba  varje måndag. 
Nu tycker jag endå att jag lyckas sköta städet själv rätt hyffsat denna helg, kan dock bero på lite egentid denna helg också. När man annars har mkt folk omkring sig är det ganska skönt med egentid ibland. 
 
 
På återseende 😉
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0