Spanien del 5

Sista delen här och nu ja. 
Visst va det allt en fin resa till Spanien, men jag bör väl våga mer för jag kan ju engelska så jag skulle lätt klara mig själv om det va tvunget. Även i övrigt om jag ej kunnat språket hade jag säkert löst det med kroppsspråk, men engelskan är rätt så flytande idag lär ju sig 4 åringar det nästan. När man ser hur mkt som är på engelskan.
Jag vill ju gärna hålla igång min engelska mer, men blir tyvärr lite för blyg även om jag i vissa tillfällen sätt att det fungerar. Men just det ja Spanien va det fokus på NU Emma.
 
 
Fin utsikt hade vi allt också
 
 
Men hade ändå tänkt träna något mer, kände endå igår att jag tappat lite, men det tar jag snabbt igen så jaja det ska väl allt lösas. 
 
 
Många mysiga parker hade dom, just nu arg på mig själv för att jag ej gick mer, men endå som sagt ej tappat allt för mkt något jag tar igen fort
 
 
 
Visst hade inte sagt så mkt om det inte va så tätt inpå Berlin, men just denna gången va jag kanske lite extremt gnällig, men det gick ju lösa på andra sätt också så ok. Så rätt lugn idag samtidigt som man börjar bli bra nervös för Berlin, egentligen många känslor, spännande, kul och som sagt nervöst. Men nu längtar man verkligen för nu är det bra nära, alltså på måndag 05:15 på Landvetter.
 
 
Dock kommer det ej bli semester som många tror, visst semester från jobb men anar att det kommer vara ganska intensivt men så värt det och så roligt det kommer bli. 
 
 
Sry blev ej så mkt om Spanien. Tycker jag fått med det mesta av det, just för mig hade det vart bra och fått springa lite mer, men visst its, my bad. Jag glömde ju den förbannade det heter det sporrbälte eller det hamnade i fel väska och den där sportaffärer kom jag aldrig förbi. 
Men i övrigt va allt bara positivt i Spanien, ska dit till nästa år igen som det ser ut. 
 
 
Det råkade visst handla lite om Berlin också, gissa om någon är taggad? T. Om gjort om en låt.. Men refräng då
När vi gräver guld i Berlin, den passar ju in riktigt bra också, måste jag säga 😉
 
Det bästa är också att resorna inte tar slut heller, det kommer ytterligare en i slutet på Augusti, men drt får ni veta mer om då. 
Kunde också åkt till Finland och såklart vill jag Men det är typ 3bdagar efter jag kommer hem från Tyskland, så man kan tyvärr ej vara med på allt har jag lärt mig. Men visst har många resor endå att se fram emot så jag ska ej klaga. 
 
 
Påbåterseende 😉
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0