Spanien del 4

Visst har jag haft det bra, men lite trött på folk som bara ser svårigheter. Fasen inställt flyg och folk tror äen gång att vi ej löst det själva? Vilket jag är mer än 110 % säker på. Tänk om det nu blivit så att vi fått ett eget plan, det hade kunnat hända. Så tyvärr grymt besviken trodde folk visste ttre än så. 
 
 
Lite svårt är det när folk ej visar mig vad som står utan alla andra på mail mm eller va det nu är. Visst har haft det jättebra och inte sprungit på varandra en endå kanske vart lite trött, nästa gång blir det kanske inte det måste om att springa, då det ej blev riktigt som jag tänkt 
Även om jag blev bra positivt överraskad. 
 
 
Men endå grymt bra läge, bortsett från lite sol då. Men blir nog hit nästa år med som det ser ut. 
 
 
Jag har väl fasen vart i mer än halva Europa och kan mer engelska än jag tror. Men är det tvunget så löser jag det och här har det även varit mkt spanskt så inte helt på engelska här heller. 
Men jaja ska försöka lugna mig här, då det blir en lång dag imån och jag gärna ombonat 1 dag istället för dessa jävla mellanlandningar, men den planen sprack och ja nu är det lite sent. Så jaja bara gilla läget och jag försöker, jag är ändå van vänta på flygplatser några timmar, så no problemas. 
 
 
Också besviken på att folk inte tror på det visst rdtår jag tanken i nuläget med att detr bra att vara fler, men det kunde lika gärna hänt att vi fått ett åka själva? Dvs o. Det nu blir brölopp ska folk åka med på vår bröllopsresa med? Nen jag vet hur jag ska lösa det, då åker jag långt bort åt tjotahejti bara så ni vet! 
Såklart alltid vara kul att vara ett gäng, men nångång boll jag åka själv eller vi. Iaf jag. 
 
 
 
 
 
Planen spricker  med 22 i säng, men jaja får bli som det blir 😉
 
Ja någon gång kan det vara skönt att resa själva och gjorde vi det inte  för några årsedan ? SVAR : JO och det löste sig och även därr en lång jävla resa, men vi kom hem till slut! 
 
Men klart beror väl på hur mkt man rest, jag har ju varit runt halva Europa, några delar i USA, en del i Asien så hde allt löst det själva för mig är detta extremt störande, bara så ni tänker några steg längre, men det handlar väl delvis ochatt vissa inte klarat det och ej rest så mkt. 
Synd att det va lite för tätt inpå  Berlin dock annars hade jag nog slappnat av på ett annat sätt även om vi kanske går något mer på våra semestrar.
 
 
Även det där med tiden sprack  men jaja vädret blev överförväntan så visst ändå nöjd. Visst många vöbtningat och mkt mellanlandningar, men det finns mer tid iaf. Visst jag är ledig på måndag spå spelar mig mindre roll. 
Jag är van vid vänta, men sen vad jag ska göra det vill ni nog inte veta. Inte så tätt inpå Berlin, men samtidigt blir ju oxå den tanken dom har där fel då dricker man mer efter eller innann, iaf här här är det oxå billigt och bra! 
 
 
Jaja har säkert sagt det men säger det igen, sängen kallar, men r verkar det vara någon fotbollsmatch på radion eller nåt. 
Men vill bara njuta lite av sista dagen på semestern i Spanien är ju ej samma sak hemma, inte om man kommer hem den tiden som det ser ut! 
 
 
 
 
På återseende 😉
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0