Spanien del 3

Rastlös
 
Tro det eller ej kanske verkar lugn, men jag är ändå rätt rastlös, jag är van att gå även vid semester även om jag gillar att sola. Kan säkert ligga en hel dag vid stranden en dagen nästa dag kan jag gå ena dagen så visst varierar det.
Men ja visst kan jag gå själv men det blir inte riktigt så av någon skum anledning. Jag hade möjlighet idag, men tog chansen vilade mig i form denna dag. Jag tycker ju inte det är så långt med 19 000 steg its A pice off cake för mig. Men har som sagt sagt att jag kan gå själv isåfall. 
 
 
Men just r den vill vila blir det oxå att jag vill vila då det endå blir en del folk även om det är lugnt. Så blir det endå en del för mig ändå van vid stor släkt mm, men trotts det gillar jag ej mkt folk. Därav jag föredrar detta stället. Fått använda engelskan någorlunda iaf. Men jag kör på engelska sen får dom svara på spanska, bra va förberedd i för Berlin!
Men jag vill ju så mkt mer, jag hinner i te det på 1 vecka  Men självklart är det kul att vara ett gäng ibland såklart. Men jaja vi får väl se till nästa år, har iaf löst det mesta själv nu, så jag har engelskan mm uppdaterad. Spanska njeä, men jag kan nog lära mig det oxå till nästa år, tror ändå jag har hyffsat lätt för språk. 
 
 
Bara för man hört så mkt om all in clusive så har man bra mkt försommar, men jaja då får man ha det. Jg har ej blivit magsjuk och då va jag endå sjuk innan den gången, så det kan oxå bero på hur kä slog man är.  Men ja jag älskar att resa var som, Tyskland, Polen, Ungern Spanien, Frankrike, Belgien mm, ja mkt mer länder jag varit i och många mer jag vill till. 
 
 
 
Detta fick man syn på idag. 
 
Visst ej den bästa maten där i Egypten men jag ger det en chans jag tänker då ej vara då känslig det va endå delvis mögel i maten jag ät i Egypten vill jag minnas och blev ej det minsta dålig då jag va förkyld den innan. Så jaja då är man bara extremt känslig om man blir magsjuk, ju mer man utsatts för desto mer tål man.  Jag har endå vart genom halva Europa och mer. Så snälla lägg ner dessa försommar, tror dessutom det är bra mkt bättre i Grekland och Egypten har säkert blivit bättre oxå. 
 
 
Men tro det eller ej det finns så mkt mer jag vill se mer än Spanien. Så tänker jag oxå göra, är inte rädd för prova nåt heller direkt. 
Sålänge det kommer upp till höjder dvs. 
 
 
Mem visst trivs jag i Spanien, men jag får väl acceptera det där med skandinasik tv, men för mig är det ej att vara utomlands då.bsp endast sätt en dag, men jaja får väl acceptera detta då, då jag kanske slipper bli väckt. Men har jag semester vill jag för fan passa på vara uppe, det kan jag inte övriga dagar när jag ska jobba. Kan. Kan jg väl men det blir jobbigt. 
 
 
Men tro det eller ej, trotts semster ställer jag klockan. Senast 8 iaf. Så jag vet folk som kan sova mkt längre än så, så jag trodde ändå semster va till för att vila?
 
Mrn visst tanken va progga när jag kom hit, den sprack ganska fort men det blir många små promenader. Går jag själv jag hade nog lätt kommit upp i 30 000 steg då, då det inte är några problem för mig leta och promenera.
Även när vi är i Grekland får man räkna med att det blir en hel del bra promenader. Men orkar inte alla så går jag själv där oxå, även om jag ej hittar. 
FAN basketkorgen va upptagen denna gång och bara fått hittat fotbollar. Visdt lite rastlös är jag nog får jag erkänna. 
Men det finns ju så mkt jag vill se, så  nästa gång blir det 19 dagar, men det verkar ju fan inte funka. Men jaja får se hur det blir. Men  då hinner man ju både slappa med mer. 
 
 
Men just nu blev det inte riktigt som tänkt, då jag hade tänkt träna mkt mer för Berlin, men all verkar inte förstå hur viktigt detta är för mig och stort det är. 
 
 
Ska bara förklara att vi ska på nordisk ambasdmkddag eller va det nu sas mm, alltså är som ett WM och då kan man inte helt slappna av. Inte jag iaf. Hade jag åkt tidigare, men då visste jag ju inte heller om jag skulle bli uttagen därav det oxå avvaktade och blev så tätt inpå. 
Så visst kan gå själv om jag så går 40 000 steg om jag ej hittar, jag är ju bara sån letar och i värsta fall frågar jag mig fram men letar helst först annars lär jag mig aldrig!
 
Men jaja nu kallar sängen strax, godnatt och sovgott! 
 
 
På återseende 😉
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0