Motsatt reaktion

Jag önskar fortsatt jag kan bli glad när folk har gjort en massa åt mig. Som jag egentligen vill göra själv. Självklart blir jag det också. Men vill ju inte att dom ska göra sökt då dom redan gör det.
Men missförstå mig inte nu, jag är fortsatt jätteglad men blir också bra besviken när det sags 1000 gånger, fortsätt håll det så...dåntappar jag direkt.
 
 
Ingen verkar tro att jag ens försöker, så låter det iaf för mig.
 
Jag är väl rätt bra trött idag, efter en lång resa hem igår. Så kanske lite lätt retad och tar åt mig onödigt mkt.
För egentligen är jag jätteglad, samtidigt som jag såklart kunnat lämna det i mkt bättre skick. 
Men sen blev det så sent på torsdagen när det skulle åka så jag kunde hinna träna på fredag. Mest för att jag skulle fått lämnat resväskan i Stenungsund. 
 
 
Jag försöker se det positiva, ja som sagt det låter lite konstig att inte ta emot hjälp men jag försöker bevisa motsatsen och gör allt jag kan, men jag behöver som sagt mer tid. 
Så tanken va ju egentligen inte att jag skulle åka till Stenungsund så tidigt som jag gjorde, därav det blev lite rörigt. Men det blir så, än en gång är jag supernöjd med detta såklart jag försöker iaf vara det. Samtidigt som det bara pekas ner på mig....försök hålla det så, jo jag har försökt hålla det så och försöker verkligen. Men just där blir jag lite arg! Fråga mig inte varför, jag borde vara jätteglad att det är gjort och såklart är jag det delvis, men samtidigt det där att det petas ner på mig igen. Jag får iaf den känslan. 
Yes vänner alltså Friends serien den behövde jag nu. 
 
 
Men jag ska nog fog lugnat mig snart ett glas vin så är jag återställd igen. 
Men jag har redan skrivit för mkt och så kanske händer här också. Förstår ej varför jag blir ledsen av det så lätt, för så känslig är jag ju inte egentligen. Men som sagt är ju trött idag, så hoppas inte folk tar åt sig allt för mkt, för just nu va det väldigt skönt att allt va gjort, men jag kommer fortfarande aldrig erkänna att jag kommer behöva hjälp med detta. 
 
 
PS. Ni som undrar om Spanien resan kommer del 5 imorgon, tyckte bara det behövdes ett avbrott där eller att ni kanske behövde det. Ds
 
På återseende 😉
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0