Berlin del 1

BERLIN

Riktigt härliga dagar i Berlin.
Invigningen va magisk riktigt bra trotts att jag ej gillar fyrverkerier, men så värt det.

 

Invigningen va magisk riktigt bra trotts att jag ej gillar fyrverkerier, men så värt det.

 
Ett riktigt guld menar jag då då detta endå är det som betyder mest för mig och är det största jag tagit. Har iaf haft boll mkt mer än jag får annars. Men ska jag klaga på nåt så vill jag spela 4*10 nästa gång. Dvs om det blir någon nästa gång är dock tveksamt även om det är en upplevelse på alla sätt man inte vill missa. Fast jag brukar ju även tycka det är lite med 2*15 också och gnälla på det med eller mer muttra. 
 
Men endå avsluta så grymt bra. Detta är det största, bästa och vackraste medalj jag äger 🙂 grymt nöjd. Finns inget som kan slå detta. Finns inte ord för hur nöjd jag är. 🙂
Jo en sak till jag ej gillar är att det börjar gå mot slutet. Man kommer sakna allt och alla. 

På återseende o godnatt! 

 

 

 

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0