Frihet under eget ansvar.

Tror det underlättat mkt. Man blir mer motiverad och sålänge man hör sitt jobb. Bör det väl endå vara ob eller? Men nä tydligen inte enligt många dvs som endå kan gå när det passar mm mest pga att  dom har en bättre utbildning eller pga talet gåva ? Så hur tänker folk undrar jag? Enligt mig, inte alls.
 
 
 
Efterlöngtat när man äntligen får måla naglarna ska det användas rejält. 
 
 
Doxk lite besviken på att detta inte riktigt funkar som jag vill. 
Jag sf allt vad som behövde göras, men avvaktade gärna dö jag ville se vem som fick skitjobbet, och ja gissa vem? Men ja hade jag inget att göra gör jag gärna det, ju fortare jag kommer hem desto bättre. No big deal egentligen. Men jag bara tycker det är lite skumt då jag är rätt säker på att jag endå har bland dom lägst betalda att dom oftast får skitjobbet, hur motiverad blir man då?  Synd att jag ej kan gga till bilder just nu. Men jag hoppas ni förstår mitt syfte. 
 
 
 
 Varit på nytt ställe och visst handlar det om typ vart 3:e eller 4:r är så funkar det. Jag spela kanske lite dum som sagt mest för att se vem som får göra skitjobbet, då jag såg det tidigt egentligen men ville bara se, så nästa år tänker jag ta mig fan vara i Nödinge oavsett vad folk säger säger dom något annat shutbyout selg, THATS IT! 
 
 
 Så detta året va semestern bra efterlängtad. Jag vara förstår ej hur folk tänker? Tror do. Kan behålla kavat folk hur som helst trotts extremt lågt betalt mm? Man bör ha utbildning men ändå göra ett kaosartat jobb?... Hmm på riktigt! 
 Tyvärr blir jag inte förvånad. Men jag vill bara ha nåt svar. 
 
 
Dessutom kan vissa gå när det på? sar men ej övriga, hur tänks det där? ÅTERIGEN INTE ALLS!Jaja ni för säga vad ni vill. Men så är det bara men får jag som jag vill få kan vi börja snacka sne blir det som det blir. Men fortfarande de vill jag ha en förklaring? 
Sämsst  betalt för oftast göra skit jobbet?  Varför? 
Brukar sällan bry mig så mkt. Men ville bara se vem som fick skit jobbet. Visst ha delar det om vart fjärde åka. Jag stå ut med detta,men ej i övrigt. Egentligen har jag kommit mkt längre än folk tror jag bara avvaktar något met
 
 
Nästa år hoppas jag på kunna hålla mig i Nödinge, folk förstår ej vilken tid det tar när man ej har körkort. Visdt få an om vädret är ok. 
Visst trivs jag nu. Men behöver ä då en del utmaning och jag strävar gärna efter anvä da engelskan mer. 
 
 
 But now U ner to do to The needngo go go The ved. I Am tired
 
 
På återseende 😉



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0