Utmaning

Vill ju som sagt inte inse mina begränsningar utan jag försöker bara se det jag kan. Men jag får inte riktigt utfört det för jag kan så mkt mer än folk ser. Visst förstår jag deras tanke, men samtidigt gör jag ej så mkt mer än när man va på utflyttad DV ok lite mer. Men tyvärr är jag väldigt sällan nöjd och vill alltid mer, men det börjas ge upp tyvärr och nånting jag starkt ogillar är att ge upp. 
 
 
Men då har jag ju alternativ som att satsa mer på bloggen, men det kommer dock ta sin tid. Men jag får väl försöka gilla läget så länge. Jag vet inte men har höga drömmar som tex vad hette det... Världens bästa hotell, typ spela in något liknande i Gbg. Ja och ganska många drömmar egentligen som körkort dock försent nu känner jag. Där inser jag också mina begränsningar.
Men jag bör endå ha mer utmaningar, men jaja får se vad som sker. 
 
 
Till viss del inser jag själv mina begränsningar då jag dock vet att det är för stort. Visst är det också bra med rutiner det säger jag inte. Men jag gillar också mer utmaningar än folk tror. Jan bero på att jag är en tävlingsmänniska. Men som oftast är det endast mot mig själv jag tävlar dock. 
Hmm... Ja lockar mkt att satsa på bloggen nu det är ju en dröm till jag har. 
Men bör läsa på en hel del då. 
Men det ska väl gå om det tar sin lilla tid. 
 
 
 
Men jaja snart jul och lite ledigt, så kanske jag har lite ny energi mm förhoppningsvis även om jag har energi till andra idrott. Önskar dock jag kunde haft lite mer energi till övrigt också, men något bättre har det nog blivit.
Lite mysigt är det allt med snö endå, även om det är förbaskat kallt. Så länge det ej är slask och halt är jag nöjd 😊 
 
 
 
På återseende 😉
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0