Tungt beslut

Väldigt få verkar förstå hur jobbigt detta beslut va, då det verkligen tog emot. Även om drt är lite delade känslor. Visst egentligen vill jag dela på mig och vara på flera ställen samtidigt många gånger. Det är just det att har jag idrotten blir jag mer motiverad och även träna annat. Plus att jag också hade mkt mer att lära mig i basket, det va på g, men fick ej riktigt chansen till det dock. 
 
 
Så bara på det är en ny lösning på g, sägs att Ale ska starta ett men dom är dock lite för sega, dom bet ej riktigt hur mkt det krävs för att detta ska ske. 
Men jag försöker ligga på dom och hoppas att jag åtminstone kan hjälpa till, till viss del isåfall och kanske får lära mig mer och har framförallt närmare. Men vi får se först och främst hur rastlös jag blir. Visst i pandwmitider blev jag extra rastlös. Men då sa dom ju oxå att man skulle undvika gymmet och allt. Nu kan jag dock välja gymmet mer. 
 
 
I annat fall kan innebandy bli ett alternativ, bara så ni vet. Visst handlar inte om att jag ej vill umgås med andra men jag måste också ha nåt sånt där det är bollar med, annars tar jag i slutändan med mig en boll till gymmet och ser hur folk reagerar det blir roligt 😂 😂 😂
 
 
 
Men jag ville bar ha någon enstaka kommentar eller att någon skulle förstå, för jag kommer tyvärr att sluta med basket även om det tar emot. 
Så ja va berädd på att det finns en möjlighet att det kommer kanske inte vara länge. Det är ju matcher man vill ha och som motiverar en, men folk verkar inte förstå hur bra jag mår av det. Men jaja vi får väl se om jag blir en sån där bitter människa, kanske dom kan säga börja spela innebandy med dig. Dock rädd för att det inte kommer hända, mer önsketänkande. Men visst jag kommer sluta, många verkar inte tro på det, men det är sant, annars hade jag aldrig skrivit något. Men jag va ju som sagt på god väg att lära mig mer. Men blev aldrig så. 
Träning 1h som aldrig blev 1h heller, när vi hade 90 min från början det va också där jag började tappa det. 
Men visst finns det många övriga planer även om jag kommer sakna basketen. 
Men jag måste ha matcher, men folk verkar ej förstå detta. 
Bara så dom är berädd så skyller jag på dom som tjöta "hål i hövvet" på mig att slut. Man bör väl oxå röra på sig?
Visst man kan göra det på många sätt, men helst har jag en boll med. 
Men denna gång har jag tyvärr gett upp och det va dock pga av många orsaker. 
Så jaja, men drt va jobbigt att bara meddela även om jag skrev och inte ens en liten kommentar fick jag. Så det gör det ju inte lättare för mig att komma dit och ta ett farväl, då jag har rätt svårt för känslor också. Visst ibland är det bättre bita i det sura äpplet eller vad säger man, men ni vet ju jag kommer snarare bli tyst som en mus och inte få fram ett knyst!
Men jaja, hade gärna velat spela säsongen ut dock, men har jag bestämt mig så har jag nu och tänker inte vela. 
Vill bara att folk ska förstå hur svårt detta va. 
 
 
Men godnatt och sovgott. 
 
På återseende 😉



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0