Många känslor

Ja mkt händer just nu och då känns ej träning prio 1 här. 
Även om den verkligen betytt och betyder mkt för mig finns det viktigare saker har jag allt lärt mig efter 10 år, även om jag har svårt för detta så trottsa de jag det. Sen kanske jag dock har svårt för närkontakt i don lägena, men tyvärr kommer det alltid vara så samma om någon okänd människa skall massera, visst kan gå, men jag föredrar folk  jag känner. 
 
 
Visst har mkt att se fram emot också även om drt nu är rätt tufft. Även om jag kansle ej känner mig så delaktig. Tar tyvärr gärna avstånd, men det handlar också om att jag har svårt för att se sånt, samma var för 10 årsedan dom som verkligen känner mig vet vad jag snackar om. Dom sagt fortsatt önskar jag att jag ej hade den spärren och inte behövde tänka allt för mkt innan jag sa något eller iaf tänka lagom 😉 men jaja, tyvärr har jag så svårt för detta när det handlar om känslor går det hyffsat, men i övrigt kan det tyvärr gå åt fel håll, då jag ej kan uttrycka mig i ord lika bra som i skrift.
Men Hoooas att folk kan förstå, nu är det dock skönt med lit julledigt , sen blir den som den blir!
 
 
Fråga mig ej varför dessa  bilder samarbetar. Det bara ej gick få bort, då jag sa träning ej prioriteras så kommer dem likförbannat upp.
Även om träning är viktigt för mig finns det ibland mkt viktigare saker som bör prioriteras efter 10 år har hg lärt mig detta. Men idrott har också vart en del av min terapi, vilket dock folk har svårt att förstå, så får se hur jag klarar mig, det blir tufft men det ska nog gå. 
Vill bara att folk ska förstå hur mkt den betyder, men det verkar svårt. 
Som sagt när jag aldrig får visa hur mkt mer jag kan eller förstår, så därav jag gett upp. Shut your delf, hopps ni förstår syftet. 
 
 
 
 Men tyvärr i sånna här lägen jag behöver ta ut så mkt och då jag behövt idrotten i te för jag är arg, men mer ledsen och dom sagt lärt mig ta vara på lära och kära efter 10 år. Även om jag la, ale ej har bästa sätt visa det på försöker jag iaf. 
Men folk har verkligen svårt att förstå att jag behöver min idrott men visdt vill dom så upl till en argare människa, sl för ni se tbats it. Även om jg säger atgdt kanske inte är det viktigaste måste jag iaf få ut det jag kan så mkt mer, men tyvärr har jag gett upp och fick jag ej chansen så får fasen folk skylla sig själva, just nu även om detr a delvis tar emot även om jag endå vill dela på mig 
 
 
 
Men så sagt finns så mkt annat jag också vill göra även om jag älskar idrott, men ibland bör tyvärr en del saker också väljas bort även om det tar emot. 
Så THATS IT! 
 
På återseende! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0