Ge aldrig upp

Precis, här ges det aldrig upp! Försökte få upp en vinflaska i 1h och korkfan smula sönder, men det gick allt tillslut endå! Däremot sprack mitt schema för matlagning idag, förberedde bara tills i mån istället! Det kan ni ju som sagt läsa mer om här http://www.emmaskockdrom.bloggo.nu
Dock får ni hålla er till i mån.
 
 
Men som sagt det gäller även jobbet, här ges då aldrig upp. Men jag tror fasen inte det är jag som har svårt, jag tror snarare att hen har svårt för ändringar. Alltså det går inte lära en gammal hund sitta ;-) jag sa ju att jag kunde ta varorna, men nej, sen fick jag inte det endå. Jag ska ses som en anställd, tyvärr allt för få som fattar det! Så lite varor skulle jag allt kunna plocka själv.....SUCK! Snälla folk,alltså ni "normalstörda" använd eran hjärna och se att folk med olika funktionsvariationer kan så mkt mer än man tror. Ibland tror jag kan att ni har mindre koll än oss :-p missförstå mig inte nu! Men då ni vet hur många ställen jag jobbat på och inte känt wow en E
eh okej jo kanske 2 gånger. Bortsett från i Stenungsund där hade dom fan en gärna att tänka med, jag kände mig verkligen som en i gänget där, jag saknar det. Men sen blir det dock för långt till träning mm om jag ska börja där och dessutom en anställning i Ale. Det hade jag inte i Stenungsund sund, men dom såg mig precis som alla andra. Ale kommun se och lär, för nu är jag arg!
 
 
Men som sagt, jag ger aldrig upp. Men jag känner ju inte jätteglad, när jag bara ska vända mig till min chef, som eh okej känner henne väl hyffsat, men inte tillräckligt för att kunna ta upp allt kanske. Hen har ju inte heller nån koll, jaja dom kanske försöker, men jag kan så mkt mer och jag bara måste få laga mat. Det gick ju i Stenungsund, då hade jag inte ens någon anställning, vad är det frågan om? Nope ge inte upp!
Någon som vet om det finns nån snabbkurs man kan ta på nätet eller nåt, dock behöver jag ju även läsa in mina gymnasiebetyg trotts att jag gått på särgymnasium.....SUCK! Men alltså det värsta jag vet är att höra du kan inte bli kock, du får inte laga mat! Därav jag vill motbevisa alla "KÖTTHÖVVEN" Hur mkt jag kan. Dels att jag inte kan bli kock, det kan jag visst, nåt måste jag få göra. Jag är ju iaf ingen städerska....Men det tror dom däremot.....MORR!
 
 
Därav riktigt skönt med.fotboll och basket där alla förstår varandra.( oftast ) får ut så mkt av det. Så jag kanske ska vara arg tills på lördag då vi har cup, fast jag är dock mest revanschsugen då träningen gick sisådär igår, snarare inte alls! Därav jag försöker undvika vara hemma så mkt jag kan, sen en dag i veckan vill jag dock gärna vara hemma också iofs! Jaja men det gäller ju även där i fotboll, ge aldrig upp, det är sportsligt! 
Jaja nu har jag gnällt klart för idag, så jag säger som vanligt!
På återseende ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0