Våga erkänna för sig själv..

Ja, det kommer jag aldrig att göra. Ja det kanske stämmer det en person sa att jag undermedvetet tackar nej till hjälp. Trotts att det tog emot att höra. Fast dels har jag faktiskt inte tiden heller. Men hur roligt är det när det kommer upp en massa olika folk? Nej inget jag gillar och dessutom behövs det tid, då dom inte heller har tid. Därför det är bättre utan jag tar bara deras tid och dom tar min. Jag har ju egentligen aldrig velat ha stödet, ingen eh ok några av mina kompisar har stöd, men dom trivs med det vad jag vet, det gör inte jag. Varför måste jag? Ja ok det blir stökigt det vet jag och det kan jag erkänna. Till skillnad från det där med att behöva stöd, har jag dock jättesvårt att erkänna. Men varför?  Jo som sagt jag vill klara mig själv och det gör jag enligt mig själv. Det är ingen annan som blir påtvingad stöd, varför ska jag det då? Iaf ingen "normalstörd" jag måste bara använda det ordet och jag gillar det ;)
 
Kallt men sol är ej helt fel, den behövs. Saknar endast värmen nu. Förlåt jag skulle ju vara positiv detta året så låter det ej. Vänta ni bara det vänder snart. Jag vill helst bara få löst det där med personalen, för jag skäms att tacka nej ännu en gång men jag kan ju absolut inte, när jag verkligen bett om att få stöd på söndagar. Men som sagt det går ju inte för att jag ej är hemma och vardagar kommer också bli svåra. Så jag tror ändå det bästa hade varit utan, eller vad säger ni? Jaja jag ska nog komma på en lösning så småningom. Jaja nu käka sen drar jag till Stenungsund ganska snart :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0