Tankar

Vad ska man göra? Har ju verkligen bett om att få hjälp på söndagar. Nu när dom äntligen fixat det kan jag ej, men jag tänker ju inte vara hemma och vara så beroende av dom. Men samtidigt kan jag ej med att tacka nej när jag bett om det, ge mig styrka! Ja jag vet jag låter extremt gnällig, men tro det eller ej, men det är jag inte. Jag bara måste få skriva av mig lite eh kanske blir mkt. Men som ni vet har jag svårt att acceptera hjälp. För jag håller inte riktigt med om att jag behöver den. Jo till viss del fast det tar en då emot, man blir ju så Förbannat bunden. Därför det hade vart enklare själv, då behöver man ej hitta en dag, då bestämmer man en dag själv när man vet att man är ledig. Sen är det dessutom svårt när det är helt ny personal och jag knappt känner dom och det kommer ta tid innan jag släpper in dom. Hon sen tar det ju tid innan jag släpper in någon annan av min familj mm. Kan ju va lite pga att det är så stökigt ibland. Det kommer lösa sig så småningom.
 
Ja och som ni har förstått så blir det väl ännu ett jobb byte, dock kommer tiderna bli så mkt bättre och jag kommer förhoppningsvis bli ledig en dag till i veckan om allt går som det ska. Så det ska nog bli bättre. Det är dock lite fler möten och intyg från läkare som behövs., ja ni flesta förstår nog hur det är med FK och allt det där.
Jo jag vet att det är stökigt men även det har en del sagt att jag ej ser, MEN JAG SER FAKTISKT! Är snarare så att jag prioriterar träning sen tar jag hand om lägenheten när jag har tid, vilket är sällan just nu. Dels därför jag gärna åker och tränar då det ändå är en bit till Kviberg från Nödinge. Men bara så skönt att komma bort härifrån och endast fokusera på basket eller fotboll också såklart. Alltså jag menar att då tänker man inte så mkt på allt annat runt omkring, dessutom umgås med kompisar samtidigt.
 
Japp nu måste ladda för sängen ganska snart. Dock måste även mobilen ladda och då kan jag ej lägga mig....GÄSP!
Så jag säger godnatt & sov gott nu!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0