Veckans händelser

Måndag
Började som vanligt med jobb, då gick dagen dock fort för då va det Lotta på Liseberg och jag åkte direkt in efter jobbet och där käkade vi. Tyvärr blev det dåligt med kort, trotts att jag hade min powerbank med mig. Ska bli bättre på ladda dom alltså extra batteriet.
 
 
Någon bild blev det ju iaf. Efter jag hade käkat körde jag lite pogo, kan va därför batteriet ej höll, men jag klarade mig egentligen hela dagen.
 
Tisdag
Ja jobbet gick lika bra då, då jag hade fotbollen att se fram emot och det gick ju bra där med. Det roliga är att dom börjat visa matchen på storbildstv här utanför, nu hade jag dock inte bästa platsen, men den dög.
 
 
Det va egentligen meningen att få med tv:n inte folket. Men man ser ju ej insikterna, då kan det väl inte vara någon fara hoppas jag?
 
Onsdag
Ja just det då cyklade jag faktiskt till jobbet och det gick riktigt bra, även den dagen gick bra. Va väl extra glad då Sverige tog sig vidare, därför gick väl jobbet lättare 
Hemma hände väl egentligen inte så mkt. Jag kommer faktiskt ej ihåg, blev väl lite småplock jo ett powernap blev det också.
 
Torsdag
Tyvärr cyklade jag ej till jobbet den dagen, vilket jag ångrade rätt mkt, men såg dock väldigt mörkt ut.
Hemma sen blev det som sagt lite matlagning och jag skaffade ännu en blogg, ni behöver dock inte oroa er, jag ska vara kvar här också. Kolla gärna här också vett jag
https//www.emmaskockdrom.bloggo.nu
Obs ber om ursäkt om jag bryter mot något.
 
Fredag
Vaknade som oftast i ottan eh eller ja klockan 05:00 då min kropp tydligen är inställd på det. Nu ligger jag i stort sett ja det ser ni ju bloggar samtidigt som jag ligger och drar mig. Funderar dock på vad man ska göra idag, det blir nog gymmet dock fortsätta med det lilla plocket som är kvar först, men jag kom allt en bra bit igår tro det eller ej. Sen ska jag vara ute så mkt det går. Frågan är dock om man ska cykla eller gå? Går jag får jag tagit mer bilder iofs, samtidigt bra för mitt knä att cykla. Jaja får väl se vad som händer, nu ska jag ligga och dra mig en stund till, som ni förstår så är jag ju ledig idag.
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0