Nervös

Lite nervöst är det ju alltid med nya jobb eller nytt och nytt, jag ska endast vara där i 4 dagar då dom hade stängt på förskolan, latmaskar :-p. Samtidigt  kul prova nåt nytt, dock tycker jag inte jag gör något annat. Men det blir nog säkert bra, det säger jag om allt, men jag har ju hittat en hyffsad lösning hittills. Så får väl försöka hålla mig till den. Även om jag fortfarande är ganska arg på det där systemet. Fast lite skönt att få göra det på mitt sätt, nu innebär det dock inte att jag inte kan samarbeta för det kan jag bättre än många. Får väl se vad som sker i Mån, va ju en då lugnare säger dom och det kan ju vara skönt när det är nåt nytt och endast 4 dagar det gäller.
 
Idag blev det mkt Lias mys den lilla sötnosen kan man ej få för mkt av saknar han redan, får bli oftare det där, ska ju bara finnas tid också. Men nu är det ju snart semester då ska det nog finnas mer tid hoppas jag.
Resten av dagen bestog av slappa och se klart min serie Safe, den va bra, jag har fastnat i dom där  engelska kriminalerna nu. Nu blev jag trött, men vill dock ej lägga mig än, är absolut inte redo för jobb i Mån egentligen. Menar dock att det är bättre att jag lägger mig när jag är riktigt trött så kanske jag ej tänker så mkt. Men har jag bara endast 4 dagar kvar i huvudet ska det nog funka.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0