2018 blir ett bra år

Varför tänker ni? Jo för det första så är det endast 12 dagar tills det bär av mot Stockholm och spela basket. Så skönt att äntligen komma igång och spela basketligan special igen.
För det andra så efter basketebn jobbar jag bara 2 dagar sen drar vi mot Gdansk i Polen. Så ska inte bli helt fel med semester då!
Sen när jag kommer hemmåt jobbar jag knappt 1 vecka eller kanske precis.en vecka, jag räknar inte så bra idag efter gårdagen ;) men det jag ville komma till, va att det är nytt år, nya möjligheter och nytt jobb mm.
 
Ja och mycket annat roligt kommer att ske dett året, beror ju såklart på vad man gör det till, men jag har bestämt att det ska bli ett bra år, då blir det så.
Den här gången ska jag faktiskt försöka hålla mig till Ämmnet. Va dock lite sugen på att Skriva om nyårsafton vilket var väldigt roligt iaf. Men de får ni veta senare. Idag håller jag mig till ämmnet för ovanlighetens skull.
Ja för har jag bestämt mig för något så blir det så bra det här året, då jag ej kunde spela så mkt basket förra året pga knäet. Så känns det redan att det börjar riktigt bra.
 
Dock måste jag bara informera om att jag lyckades ta mig till gymmet idag trotts att det va segt. Men jag klarade milen även denna gång på 45 min, det va dock med nöd och näppe ;) nu ska jag fortsätta njuta av denna lediga dag och bara softa så är man redo för jobb och basketträning imån 🏀 :)
 
Ett sent gott nytt år önskar jag er alla!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0