konflikträdd

Många tror nog att jag är konflikträdd, men NEJ där har dom fel eller kanske lite men inte så. Dock har jag väldigt svårt att säga ifrån många gånger, men jag kommer dock bli bättre på detta för det har jag bestämt. men varje gång jag försöker säga ifrån så kommer det någon förbannad spärr som säger stopp hur mkt jag än och väldigt gärna vill säga ifrån. Men ibland måste man och någon gång ska vara den första. som sagt nje jag är faktiskt inte så konflikträdd som många tror, har vart med om värre folk som är räddare än mig tro det eller ej.

Efter som jag bloggar från datorn för första gången nu blir det dock gamla bilder då jag ej lärt mig detta än, verkar ju dock funka riktigt bra och mkt lättare att blogga från en dator.(blomman är mkt finar nu, tro det eller ej)
nu åter till ämnet konflikträdd eller är jag kanske konflikträdd, vad tror ni? jag har ju som sagt svårt att säga ifrån beror dock på vart jag är en fotbollsplan och basketplan kan dock vara lättare än på jobbet men varför är det så? Fast jag tror jag tål rätt mkt också och kan som sagt ta rätt mkt skit också. men sen finns det ju dock gränser men då kommer det tro det eller ej, men jag vill och kommer bli bättre på det, THATS IT!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0