Jobb och egentid

Ja egen tid har dagen bestått utav idag, bortsett från jobbet då. Det va segt att börja jobba idag, inte van att ha bara 3 veckor, men tack och lov va det ju rätt lugnt. Sen tycker jag egentligen det är allt för lungt. Jag är fortfarande inte överlycklig över att ej få laga mat, då jag i princip bara står och glor, jag har ju frågat om hen behöver hjälp, men säger bara nej. Så snart tröttnar jag på fråga. Men det värsta utav allt va när en annan hen sa, att det är få som blir kockar som t.ex Tina Nordström. Jag är inte ute efter det eller jo nu är jag det, bara för en annan hen sa så, vill jag bevisa motsatsen ännu mer. Dock är jag ju inte ute efter att bli tv-kock jag ville bara få laga mat, kanske göra en kokbok. Jaja får ju bli som det blir, jag har ju ändå en annan plan, som ni kan gå in och läsa här
www.emmaskockdrom.bloggo.nu
 
 
Över till egentid, det behövs ibland då det inte blivit mkt av det på semestern, ja missförstå ej jag och Stefan trivs bra ihop. Som sagt ibland behöver man bara lite egen tid, iaf jag. Kanske kan vara lite egoistiskt då jag kan behöva ha lite mer tid för mig själv än andra. Men tro det eller ej, jag tar mig faktiskt den tiden. Men efter jobbet är jag ganska helt slut, kanske inte nu iofs, men ibland. Då tackar jag nej till det mesta, även kompisar! Men det är faktiskt sällan nu, tror jag gjorde det misstaget i skolan nån gång. Det är något jag ångrar än idag, så man lär sig av sina misstag!
 
 
Japp har väl inte.så mkt mer att säga eh skriva idag. Bara fortsätt njuta av egen tid så länge den varar, känns iofs nästan som man har egen tid även på jobbet, det har jag ju nån timma iofs, men även innan där ibland, det kan dock bli lite för långtråkigt. Men jaja bara bita ihop, det är ju iaf lungt och skönt :)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0