Påskhelgen

OBS, vill som vanligt börja med att be om ursäkt för dåligt bloggande nu har det vart extremt dåligt. Så jag vet ej riktigt varför, har ju varit ledig det borde ju vara då jag ska blogga mer. Har  ej haft något vettigt att skriva heller.
Nu åter till påsken och den kom ej helt fel heller. Aldrig fel med några extra dagar ledig plus att jag är ledig idag. Ska endast och kolla på det nya jobbet idag. Men inte förrän kl'12:00. Vädret har ju också vart toppen. Lite kyligt men sol så det ska man väl ej klaga.på.
 
Vad hände egentligen i påsk? Jo på torsdag kom Stefan ja på kvällen alltså. Så det blev bara typ kolla på film och chilla lite. 
Nu börjar jag på riktigt.
 
Fredag
Först drog vi in till Kungälv trotts att jag anade att det mesta var stängt. Då dom har lite skumma öppettider i Kungälv även Söndagar ibland. Så det blev en sväng till citygross i Ytterby istället. Fy fasen va folk det va där. Nej då trotsar jag hellre folket i Gbg nästa gång.
 
Lördag
Jo vi började med gymmet och det gick helt ok, kunde dock ha kört lite längre. Men det får bli nästa gång. 
 Sen va det dag för 50.årskalas + äggjakt för barnen så klart och en rolig hinderbana för dom vuxna ja barnen också. Ja det va roligt iaf.Ja det bjöds på god mat och efterrätt såklart, det va ju det viktigaste ;)
 
Söndag
Ja det blev en slappdag, trotts att jag ej va bakis inte ett dugg. Så det blev typ se film hela dagen, ja lite tvätt hann vi med och käk såklart. Rätt skönt faktiskt med en sån dag ibland.
 
Måndag
Började vi med en promenad den rätt vanliga rundan, sen va det dags för Älsklingen att åka hem. Jag åkte till päronen och käkade där ja som vanligt god mat även där + efterrätt också såklart :) Så kollade vi på gamla egen inspelade filmer, alltså vad heter det? Men ni fattar  Är alltid lika kul att se.
 
Efter middag hos päronen blev det träna lite basket i 30 min. här hemma Tyvärr paff boll + snö gjorde ej att bollen blev bättre.  Men det gick hyffsat trotts allt. Tror jag ska se om jag hittar en bättre pump till bollarna dock.
Tyvärr hittar jag ej rundan från promenaden. Men det är upp till er själva om ni vill tro på det eller ej.
Det ska väl vara allt om påsken tror jag.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0