Träning

Ja äntligen blev det lite träning igen. Dock får jag fortfarande hålla mig till cykeln då knäet ej vill på crosstrainern. Varför? Det ska väl vara skonsamt för knäna på crosstrainern också har jag hört. 
11 km på 30 min är jag endå hyffsat nöjd med.
 
En prommis c:a 30 min svårt att säga blev ju int direkt ngt powerwalk, då jag lekte lite med kameran.
 
Men yes imån kommer jag få svar när jag ska på magnetröntgen. Då kan man förhoppningsvis börja träna basket på fredagen iaf. Men som sagt i oktober ska det gå, det har jag bestämt.
 
Nu är jag helt slut och ännu tröttare blir jag av att jag kom på att helgen redan är över, har gått alldeles för fort. Ja jag låter som en väldigt negativ person nu...men nä det är jag icke, vänta bara! Även med jobbet kommer det nog lösa sig den här veckan.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0