Beslutsångest

Hjälp, varför har jag så svårt att bestämma mig?
Ska jag jobba kavr där jag jobbar? Då jag ej gör så mk som jag vill och kan eller ska jag hitta ngt annat, ja inom kök blir det iaf, så långt har jag bestämt mig. Som det känns nu blir det nog ngt annat.
 
Jag vet att det är svårt. Men hjälpte nog att få skriva av sig lite, för det lutar verkligen åt ngt annat och hoppas på man får göra allting. Om folk bara kunde förstå det, tyvärr så är det mer än hälften av majoriteten som ej gör det. Då jag jobbat på c:a 6 ställen hör i Ale kommun och c:a 2 av dom fatta lite, dock funka det inte riktigt pga stress eller någon energitjuv! Nog tjatat om det.
 
 
Åter igen byter jag ämne. Jag måste gnälla av mig lite till på den där MR tiden, har ju vart så inställd på att verkligen få en tid innan denna veckan va slut men icke.
Någon som vet hur det funkar, gäller vårdgarantin? När jag va inne och googla som jag ej blev ett dugg klokare av, stod det att det ej gäller röntgen. Tänkte höra med er om det är någon här som vet vad som gäller?
Jo förstår ju såklart att det kommer viktigare saker emellan. Men dom kunde ha sagt en senare tid från början. Eller inte lovat, jag skulle ha tagit tiden när jag va på semester kanske? Dock va det lite mkt svårt! Haha det där är bra svenska va? 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0