Att leva med monsomi -18 p del 2

Ibland kan det vara ganska tufft, jag brukar oftast se det positiva i det. Men ja jag vet att jag har svårt att säga ifrån och är ofta för snäll, vänta bara det kommer.Jag kan samarbeta med de flesta folket ( säger man så ) men en del går bara inte. Varför ska jag rätta mig efter andra hela tiden? När dom ej rättar sig efter mig. Som det är på jobbet nu. Fast idag gick det ovanligt bra. Imån kommer däremot bli jobbigare, men som sagt försöker se det positiva det är torsdag och sista arbetsdagen denna vecka. Ja jag jobbar 80 ‰ och det är jag nöjd med, dock vill jag som sagt ha andra tider.
 
Mina hjärnceller funkar bäst från 07:00 - 15:00 eller något tidigare. Men just nu jobbar jag vissa dagar till 16:30 ja funkar gör det ju, men inget bra. Jag är iaf helt slut när jag är hemma orkar knappt nånting. Hmm det där lät skumt för basket och fotboll hade jag orkat, om nitt knä nu vill det någon gång. Nu bara chilla blir förhoppningsvis sängen tidigt idag. Hel slut efter gym och ett litet snabb röj här.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0