Att leva med monosomu - 18p del 3

Japp finns allt fördelar också, idag har vart en hyffsad bra dag, kanske beror mkt på solen och jag slutade redan efter 15:15 tror jag så det blev en liten prommis idag också. Klarr beror ju lite på att jag ska jobba ngn timme imån, så det går ju jämt ut. Men så glad över att slippa göra eh och men aag slapp göra sallad till Lunchen iaf, blev endast till kvällsmaten, det kan väl funka.
 
Snälla inte mer gaphalsar här lättstörd är jag just nu också.
Men det hörb inte till någon fördel., fördelar är tror jag har tålamod, ger aldrig upp om det nu är någon skillnad? Ger och ger upp ger sällan upp ska det vara.
Det finns fler flrdelar men just nu står det still.  Fortsättning följer....
 
Haha en bild när jag för engång skull är lång :-p
Anonym
2017-09-29 @ 05:16:27

Ja, du har långa ben i alla fall❤️




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0