Acceptera hjälp

Varför har jag så svårt att acceptera hjälpen jag får, då jag bor på ett satelitboende?Är nog i inte många som vet det, då jag egentligen skäms för det. Jag hade egentligen viljat ha boendestöd, men vad är skillnaden? Nu tycker jag inte skillnaden verkar så stor. Blir ofta att jag tackar nej många gånger. Kanske för att man känner sig särbehandlad. Men när dom väl är här så går det oftast bra. Men jag kommer nog alltid ha svårt för det. Alltid va nog att ta i för jag ska klara mig själv, det tycker jag att jag gör nu med iof. Men det tar mkt tid också, jag hade hunnit göra så mkt annat utan den hjälpen.
Varför? 
Skit också, jag glömde min laddare passa på uppdatera lite nu innan batteriet tar slut. För ikväll blir det ej så mkt.
Inte det bästa kortet, men det bästa jag fick idag.
Bara leker lite undertiden jag väntar på tåget.
 
Åter till det där med svårt att acceptera hjälp!
Det gick ju bra när personalen kom. Men jag kommer tyvärr alltid ha svårt för det, vaför vet jag ej! Gör du?
Emelie
2017-09-17 @ 14:18:35

Det är intressant att läsa det du skriver. Kul att du uppdaterar så ofta! Kram Emelie




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0