Jobb

Hej och som som sagt förlåt blir inte lite mkt bloggande nu som i början, men jag ska försöka uppdatera så ofta det går.
Men jobbet går väl lite sådär i dag gick det dock bra då det va en lugn dag. Känner dock att jag ej varit så snäll mot mina kollegor för det är såklart inte bara deras fel. Men tycker ändå att man kan förstå att alla inte tycker det är roligt göra samma sak hela tiden? Eller finns det någon där ute som tycker det? Men mina kollegor är jätte snälla annars, så det är egentligen inte det beror på. Jag vill bara kunna visa att jag kan laga mat mm. Jag har faktiskt jobbat i kök i 13 år. Hur svårt kan det vara?
 
Där kom jag av mig, bara för någon ringde och störde mig..jaja det löser sig nog ganska fort.
Ja som vanligt går det ej riktigt så fort som jag vill, då jag väntar på ett endaste litet svar från chefen, men det blir nog ej denna vecka som jag hoppats på. Men bara fortsätta försöka vara så positiv det går.
Nu har jag iaf tagit helg och även den är efterlängtad!
 
IKväll blir det förhoppningsvis lyssna på hockeyn...HEJA HV säger jag bara. Ja tvätta sen bara chilla.
Trevlig helg på er!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0