Besök

Idag fick vi besök av vänner, det va kul. Bortsett från att spela skitgubbe 4 timmar, där har jag inte mkt tålamod dock.  Därav kommer jag få överskottsenergi till gymmet imån ;) Vi bjöd på lasangetter och till efterätt blev det nyttig morotskaka
 
Tycker att jag lyckades riktigt bra och för att vara nyttig. Så va den över förväntan riktigt god med.
Lassangetten, ( säger man så ? ) blev också ok, lite väl knaprig bara. Men inga kräsna människor här, för den gick åt iaf. Nu blir det typ bara mysa resten av dagen., kanske lite enklare träning, då jag suttit still alldeles för länge egentligen. Passar på uppdatera nu när älsklingen kollar på nyheter och det klarar jag inte heller av. Så usch, fy och rys säger jag bara, det enda positiva är att man får vikt tvätt. Men nu har jag ej ngn tvätt och det ska firas, SKÅÅÅÅL! 
Trevlig lördagkväll på er!
Anonym
2017-10-08 @ 08:24:49

Duktiga ni är




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0