En händelsrik dag...

Japp idag bar det av mot Borås och äntligen få spela basket i basket ligan special division 3. Bra gick det också iaf först matcherna då vi vann den, men dom andra rätt ok, roligt med jämnare matcher nu. I våran sista match började brandlarmet gå helt plötsligt en gång, 1:a gången va det pga en branddörr om jag inte minns fel, 2:a gången va det riktig brandlarm pga hissen vad jag vet. Det är första gången jag varit med om det. Har sagt det förut och säger det igen, synd att jag är så dålig på ta kort. Men då va det bara fokus på basket i min hjärna.
 
Men så skönt att vara igång med basketen igen. Dock fick jag och en kompis hoppa in som extra, men det va ju bara kul, då vi egentligen spelar i division 2. Men alltid kul med basket. Men nu ger jag upp den här mobilen börjar knäppa sig.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0