Där kom vintern.

Ja det har hag tyckt länge, nu har jag dock bevis på det.
 
Jo jag tycker det är mysigt med snö då den ligger och ej orsakar olyckor mm. Vilket är stor risk att den gör här i Ale kommun och säkert i Gbg också. Men ja och så länge nan slipper vänta på tågen allt för länge, så är det bara mysigt ned snö. Blir ju så mycket ljusare, jag gillar inte mörker. Missförstå mig inte nu, är ju inte mörkrädd på något sätt, tycker bara att snön lyser upp mörkret fint. Dock hade jag ju hoppats på att få utemöblerna innan, så blev det icke. Det ska nog lösa sig det med så småningom, ingen stress här inte.
Idag har jag absolut ingen ork efter gårdagens matcher, då mitt knä inte är helt återställt, men det funkar att spela, det är det viktigaste.
Nu återstår endast plocka lite här, tvätta och lite disk. Blir ganska lugnt idag.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0