Rätt eller fel?

Ja idag blev det jobb iaf trotts att jag ej kände mig helt 100 men blir ju galen av att vara hemma för länge, trotts att jag ej trivs så bra på jobbet nu så längtade jag ändå, skumt va? Så det gick väl sådär på jobbet typ samma skit jobb hela tiden, men vad gör det endast 57 dagar kvar tills nytt jobb, så det är väl bara fortsätta bita ihop. Dock känns det som jag skulle vart hemma  hela denna vecka. Men okej är ju bara imån kvar så får väl ge det en chans även då. Men det tar emot väldigt mkt just nu.
 
Som sagt 57 dagar kvar och innan dess är det jul så då får man iaf några få dagar ledigt där med plus semester, ja det går nog relativt fort. Har dock varit på värre ställen, där folk gnäller och har sig och inte ens hört talas om samarbete så jag ska väl inte gnälla. Det är ju bara det att jag längtar efter att hitta ett ställe som va helt toppenbra för mig. Alltså så som i Tallåsen och Nösnäs i köket då. Men dock för långt att pendla nu och NEJ jag flytar ej till Stenungsund igen.
 
Alltså va det rätt eller fel att sluta i Stenungsund? Nje både ja och nej skulle jag säga för det va inget jag ville egentligen det bara blev så typ. Ja va det rätt eller fel att jobba idag? Just nu kändes det fel, men jag kommer dock jobba imån endå för jag blir rastlös av att vara hemma för länge, trotts att det egentligen finns massor att göra men min energi tar slut där. Nu ska jag försöka ladda batterierna alltså mina hjärnceller så ska dom nog vara redo för jobb imån. Känns lätt som att jag skulle kunna sova nu då jag inte känner mig helt 100, dock avvaktar jag med det annars blir det som i natt och det gick inget bra.
Godnatt  & sovgott!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0