Jul hos päronen

Då är man tillbaka på bloggen igen, det går lite trögt i helgerna nu. Men jag ska försöka uppdatera så mkt jag kan.
 
Julafton
Ja denna gång firade vi jul hos mor och far. Vi va 8 pers denna gång, är rätt lugnt och skönt. Iaf om man jämför med 30 pers. Ja roligt hade vi som alltid. Dagen bestod utav paket öppning, sen julmat och man blev inte lite mätt, sen julklappspelet m tema ätbart och sen efterrätt och mkt tjöt såklart mm ;)
 
Juldagen
Måste säga att det vart rätt lugnt och skönt denna dagen, ja som en juldag ska vara. Det bar av hemmåt också och min snälla mor körde mig och fixade lite här hemma i min lgh. Sen blev det packa upp alla julklapparna eh ja som jag fick med mig hem iaf ;)
ja och lite träning blev det ju ocksp såklart. Men det har gått bättre 
 
Då det är nje inte första gången men längesedan jag körde detta passet och mitt knä ej är redo för den styrkan. Men jag är iaf på g och kom iväg till gymmet, vilket jag är ganska nöjd med iaf!
Nu ska jag försöka mig på ett powernap!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0