Att vara social.

Tar ganska mkt energi av mig. Då jag kanske inte är den socialste person, men jag kan vara också när jag ibland måste. Men efter en arbetsdag det har vart rätt mkt och mkt ljud och man är väl ändå hyffsat social försöker iaf vara. Men då är man också ganska trött när man dock kommer hem. Då vill man oftast bara ha det tyst bara och inte alltid orkar tjöta i telefon var och varannan dag. En av anledningarna till att jag helst skriver! 
 
 
Men det är jag och så jag funkar. 
Sen samtidigt kommer vi till fotbollen och det, då kan jag kanske vara ännu mer social för där känner man att folk har lättare att förstå varför man kanske reagerar som man gör ibland. Detsamma gäller såklart med basket också. Till skillnad från jobb, nu säger jag inte att alla inte förstår på jobb. Men vissa gör det inte och nu går det iaf åt rätt håll även om det är JÄVLA CORONA som förstör allt! 
 
 
Skönt med snö fast fy va kallt det va idag!
Men riktigt fint väder, hade tankarna på gå hem, men blir så sent förbannat sent då.
Jag som tyckte jag hade kommit igång så bra, sen sprack det. Men det ska vi Eh jag ändra på. 
Idag lyckas jag väl ändå hålla mig ganska kort va?
Så ja, säger som alltid. 
På återseende 😉



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0