Boendestöd

Fortsatt berättar jag gärna inte för många att jag var det, bortsett från nu då. Tycker dock fortsatt det blir stressigt visst jag har tid när det ej är fotboll mm nu. Men det är ändå inte lätt när det springer folk här och frågar mig vad dom ska göra? Visst jag kan ge folk jobb om det är så, men det känns ändå väldigt konstigt. Speciellt när jag har folk här var eller i stort sett varje helg. Blir det ännu mer gärna att jag tackar nej. Alltså dom är jättebra, men för mig stressar det bara upp mig, tro det eller ej! Ja jag vet vad ni tänker? Hur kan ett extra stöd stressa? Ja det kan man undra? Men jag har tyvärr väldigt lite tid för det. 
 
 
Samtidigt är det kanske svårt för andra att förstå när man ej varit i situationen själv. Har sagt det förut och säger det igen. Tänk er att ha folk här som ni träffar ytterst sällan här blir det i stort sätt en gång i månaden fast jag egentligen sagt 1 gång varannan vecka. Men det tar emot alltså inte städet, men när andra personer kommer och ska lägga sig i städet, visst det kanske dom inte gör. Men för mig känns det så oavsett jag bara får den känslan. 
 
 
Det är ju min lediga dag och egentligen vill jag ha lite egentid även om det dock blivit mkt av det nu. Men jag vet inte varför jag har så svårt att acceptera det, visst jag kan acceptera mkt. Men att folk ska komma störa på mina fredagar vilket är den endå bästa tiden jag kan iaf även om det också är svårt. Samtidigt som jag såklart saknar alla från basket och fotbollen såklart. Men jag gillar ju egentid, självklart inte allt för mkt heller såklart, men mer än andra tror jag. Eller kanske mer lagom med egentid då
 
Jag förstår inte varför, men jag blir mest stressad av dom och nästan skrämmer iväg dom efter 45 min.
Jag kan göra andra saker som också är viktiga som hitta ut... Började med det idag och jag kommer fastna, vilket jag har lätt för att fastna i det mesta!
Men så nu har jag lugnat mig något och fått gnällt av mig något.
 
Så på återseende 😉



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0