Ta inte min dag.

Göra ett försök, förhoppningsvis något mer koncentrerad nu. Men det är något jag har, haft och kommer ha väldigt svårt att acceptera att dom tog min lediga dag ifrån mig. Jag kan acceptera det övriga dvs om dom ställer rimliga krav på mig dock. Just nu är jag i en period där jag är väldigt kä slog inte direkt att jag tar åt mig, men så fort ngn säger något kanske väldigt lite ryker i många folks öron. Jo jag kan ta det oftast men många gånger har jag helt tappat det, vilket kollegor också märkt säkert. Sen går det dock över 5 min senare. Bara några Andetaget och tänka på basket eller fotboll, så går det över där vet jag att jag får ut allt av mina aggressioner. Jag är ju inte den bästa på bli arg, men ibland händer det. Då har bägaren runnit över och här började det nästan så. Just nu har jag väldigt svårt att vara motiverad på jobb, då det känns som i stort sett allting går emot mig.
 
 
Någon här som kan få mig mer motiverad kanske? Jo jag har lön, jag har ett jobb. Jag borde vara mer positiv. Men nej, jag ger mig inte en dag ska jag ha annars går jag ner i tid, så enkelt är det... Hmm tyvärr inte Emma. Men jag hade önskat det. Jag kan också vara ganska enveten och stå för det jag tror på. Ja jag tror på en extra dag ledigt. Jag vet ju hur jag funkar.
Därav jag också är väldigt mkt trött nu, för att folk inte förstår att jag bör ha min dag. 
Även tiderna är ju ändrade och det blir ju också svårt när man inte ens hinner hem 1h emellan. Så utöver jobb är jag borta c:a 12h på 3 dagar i veckan. Men just nu efter det eviga uppehållet tänker fan jag ta vara på träningen nu, så lä ge den varar om det nu inte händer igen. Jag är ju iaf beredd på det värsta denna gången, men hoppas absolut inte. 
 
 
Men jag gillar inte söndag och ej måndag nu heller. Veckan går allt för långsamt och helgen allt för fort. Hade hoppats på att det va tvärtom. Men klart alla nya och innan man jobbat ihop sig ska det tydligen ta 6 månader..... ORKA NOT! Brukar ha tålamod i mkt men inte här. Tror dock snarare att det behöver bara styras upp lite som sagt. Eller mkt skulle jag säga. Men får väl ge det någr chanser till. Hur mkt det än tar emot. Även om förra veckan kändes hyffsad. Men långt ifrån bra.
  •  Ska försöka vara lite positivare och gilla läget😏 då jag vet att det är enklast.
 
På återseende 😏



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0