Vad har jag gett mig in på?

Ja varför sa jag att jag skulle jobba imån? Just nu kommer alla dom där tankarna som inte direkt gör mig piggare.
Ja, jag är trött, omotiverad och lättirreterad. Vilket jag nu vet att det beror på lågt blodvärde. Så det förklarar ju en hel del, varför jobb också vart tufft. Men det har även vart en stressigare period. Plus huvudvärk från och till. Trotts det har jag trottsat det och försökt många gånger jobba och även träna på det. Trodde verkligen att jag skulle må bättre av att träna, då jobb inte riktigt har funkat helt. Men inte ens det just nu, men jag kommer tillbaka. Mitt motto är ju ge aldrig upp. 
 
 
Det gör jag dock inte heller. Men jag har varnat dom från början och sagt att jag verkligen behöver en extra dag. Jag vet ingen är 100%ig det säger jag inte. Jag vet att jag har gjort många misstag. Men jag lär mig även av dom. Men man lär sig av sina misstag, därav jag va väldigt tveksam till det här. Men just det med dagarna var jag tveksam till från början. Jag sa inte ens eller aldrig ja till det. 
 
 
Jag vill inte alls imån. Kom nu inte och säg att det är ett måste, för jag vet att jag måste göra saker man inte vill ibland. Men det kan inte vara såhär var och varannan dag. Då är det ju nåt som inte stämmer, hag vet att jag borde vara glad att jag har ett jobb. Jodå det är jag. Men det hade varit mkt enklare om dom lyssnade på mig från början.
Men jag vet jag är bra på att trotts det mesta, så jag jobbar väl resten av denna veckan ut.
 
På återseende 😏



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0