6 Veckor.

Som gör att jag står ut till semestern. Vill även varna känsliga läsare fär gnäll och har ni redan börjat läsa så är det försent nu 😛 vet inte alls varför jag blivit sån pessimist iaf som jag känner mig just nu. Men ni som verkligen känner mig vet att det inte är jag. Jo jag vet att jag ska vara glad att jag har ett jobb alltså nu trivs jag ju ändå bra. Men samtidigt har jag ju lärt mig av mitt misstag att gå upp i tid från 3-4 dagar därav detta känns tveksamt till hösten. Jo detta blir ju kortare dagar, men har ju ävem testat på det och gick ju så där. Men jag är ju inte den som ör rädd för att ge det en chans. Men då kunde jag lika gärna fortsatt jobba inom DV (lär sig ju lika mkt där som ett mottagningskök) jag valde ju detta för att jag vill komma vidare, men står ju klart lika still som det gjorde när jag jobbade på DV, dock gäller ej alla DV, fast sant bara gilla läget så länge jag får betalt.
 
 
 
 
Som sagt jag är ju tydligen nåt mellanting här då DV är för lätt för mig, jag måste ju samtidigt få ett annat motstånd. Inte motstånd kanske, men jag måste få möjligheter att gå vidare och lära mig ännu mer, man är ju aldrig fullärd precis. Men det bästa stället jag vart på är ju helt klart i Stenungsund både Nösnäs och tallåsen, va det bästa jag haft. Är inne på söka där själv. Men då kommer ju det där med arbetsintervju så långt har jag dock inte kommit. så får väl som sagt försöka gilla läget, vet ju att det oftast är lättast, men tar emot. snart semester det är väl den man har att se fram emot nu, även om den inte riktigt blir som alla andra somrar, men i detta väder blir det helt okej.
 
 
 
Nu har jag även fått skriva av mig något så nu är jag lugnare och vissa ska få höra eh kanske läsa ett och annat imån. Men det tar vi imån, fr.om. nu ska jag vara mer positiv, så nu va det färdig gnällt Emma, jag har ju mina bloggar jag kan få avreagerat mig på och ev förhoppningsvis satsa på det mer så snart som möjligt. Som nu borde det ju finnas gott om möjligheter till det då allt annat är inställt. Allt är det ju inte men mkt som egentligen gör att jag har tid, beror dock på vädret lite också.
 
pååterseende😉



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0