Hjälp måndag imån

Varför har jag inge motivation till jobb imån, det handlar inte om att jag inte trivs nu... Men tror jag vill ha mer utveckling, liksom mer möjlighet till det. Det finns det ju kanske på en skola, men liksom som sagt i ett av mina föregående inlägg så är jag mer taggad på prova hotell, då har jag samtidigt möjlighet till att använda min engelska mer och mkt varierande... Sen städ dock, men det är dock mkt lättare att städa när det är jobb relaterat. Varför vet jag inte. Sen har som ju dock varnar mig denna gången att jag kanske inte får vara kvar här endå, men då blir det ju nåt annat. Jag blir ju inte förvånad, men kan samtidigt förstå den tanken lite. 
 
 
Men det hör ju mkt till att jag verkligen saknar matlagningen. Jag har en anställning och det ställs typ mindre krav på mig Eh kanske inte riktig... Men hade gärna vilja visa hur mkt mer jag kan åstad komma, heter det så? Därför hade det vart bra med ett hotell där personer med funktionsvariationer får praktik i kanske 1 månad och att det sänds på tv. I Göteborg menar jag nu dock. Eller kanske ett hotell som endast anställer personer med funktionsvariationer. 
Jag gillar ju det där med omväxling och inbillar mig att det kan vara mkt sånt på hotell!
Jag behöver verkligen skriva idag känner jag, kanske blir tjötig men då får ni stå ut eller helt enkelt skrolla förbi 😛 HAHA 😂 
Men alltså klart mkt bättre, men fortfarande nåt som saknas. 
Men vi får väl se vad som händer. Jag vet jag ska vara glad att jag har ett jobb och det är jag. Men räcker inte, jag vill också lära mig nya saker. Ett hotell tycker jag ser rätt mysigt ut att jobba på. Men som sagt en dag kan en dröm bli verklighet ger aldrig upp. 
 
 
På återseende 😉



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0