I got an idea

Japp precis, vill gärna bada men då det är för mkt folk på badplatser, så föredrar jag att man bygger en pool på balkongen. Dock tror jag inte alebyggen går med på det, därav jag är lite mer för typ lägenhet som man får göra vad man vill med. Nu står det dock still vad det heter, men jag kommer kanske på det så småningom. Fast samtidigt inte, så egentligen är det både ja och nej på det, för allt som byta kylskåp vill jag icke göra själv. Men en pool hade vart jävligt gött att ha här... Hmm man kan ju faktiskt ta ut en liten pool och svalka sig, men njea kanske kan funka i nödfall. 
 
 
Får nog kanske tänka ett steg längre där. Men ni kan väl bara se värmen hur varmt det är där, jo jag älskar verkligen värme. Men gillar inte att bada när det är så mkt folk och kvällsdopp är inte direkt något för mig. Eller är det många som badar nu? Då jag känner en del Vad galningar så antar jag att det är rätt så mkt folk. Men jaja får väl se vad som händer och sker, men det är ju ännu en av mina drömmar att typ ha en villa med pool inbygd i altanen. Drömma får man, THATS IT!
 
Men då bör jag komma längre än vad jag gjort, nu får jag för fasen tillbaka. Okej, det är väl lika många timmar, men det kommer ej bli så bra som jag hade det nu. Nej jag ska inte ta ut något i förskott. Det gör jag inte, men jag känner mig själv nu och har ju provat fredagar innan och trivts bra, men endast fått byta pga det. Därför jag inte är jätteglad i nuläget, snarare arg. Jo fine jag har inga problem för att flytta, det va väntat, men att bara ta bort mina fredagar va ej väntat. Jo jag vet att DV kanske hade varit bättre då, men då får man inte riktigt samma möjligheter att utvecklas än vad jag gjorde när jag fick en anställning. Sen beror det mkt på en bra handledare som verkligen förstår sig på en. Vilket jag hade och har haft endast 2 gånger njea faktiskt 3 gånger. Nu säger jag inte att dom inte är bra där jag ska börja, för det vet jag att det tar tid. Men jag är verkligen inte nöjd och då är det jävligt svårt att vara positiv. 
 
 
Så inte det lättaste att gilla läget, men om jag är trött nu när jag jobbar 4 dagar i veckan dock längre dagar och inte orkar prata med folk, det är ytterst sällan iaf, hur ska det funka med 5 dagar då? Det ingen vill förstå att jag har jobbat så förut. Men samtidigt vet jag att jag ej kan göra så mkt. Förlåt nu höll jag mig inte till ämnet igen. Men tänkte att lila bra jag gnäller av mig på samma när jag ändå är på gnäll humör tydligen.
Borde jag inte vara i detta underbara vädret, så nu ska jag ut och få lite endorfin igen eller va det nu heter som finns i sol, jag kanske blandar ihop det. Men if solen behöver jag känner jag 🙂
Nu är jag lugn igen, nu har jag gnällt färdigt för idag iaf här! 
På återseende 😉
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0