Julledighet

Ja, jag måste tyvärr även här be om ursäkt att det blivit extremt dåligt med bloggande. Tid borde ju ha funnits när man är ledig. Men den går ju så förbannat förbannat fort... Jag citerar från filmen En del av mitt hjärta som jag såg idag😉 men lugn nä jag ska ej berätta allt. Bara att den va en av dom bättre jag sett på länge så helt klart sevärd 🙂
 
 
Så ja det har allt hänt ganska mkt under jul och nyår. Jag vet ej riktigt vad jag ska börja. Men som vanligt firande med släkt.. Dock lite lugnare i år förutom en liten vilding vid namn Lias, men måste nog säga att han va rätt så lugn också 😀 men men så söt han är 🙂
 
Nu nyår vilket inte är så mkt att prata jo självklart fest. Men fyrverkerier och SKIT kan vi ta bort. Ja som ni vet ni som följt mig i tidigare inlägg vet att jag har en kromosomavvikelse säger man väl? Som kallas monosomi - 18p därav jag kanske har väldigt svårt för fyrverkerier. Jag har verkligen försökt med allt som går och även om jag verkligen vill gå ut så går det inte... Oavsett hörlurar hörselskydd mena jag ju. Får ofta frågan från folk, vad är det med dig och raketer? Jag måste nog svara att det är så plötsliga ljud. Men som sagt ändå lärt mig hantera det bättre, sen kommer jag nog aldrig att gilla det. Så ja jag är lätt för ett förbud även om det ej är den bästa lösningen. 
I övrigt en rätt lugn nyår med gott käk och bingo spel 🙂 ja julen va ju såklart också gott käk 🙂
 
 
Sry men nu blev jag trött och måste ladda för jobb imån tror jag. Spännande att se om man jobbar imån? Men det löser jag imån. Nu ett powernap kanske är lite sent dock. Men bara slappa och se klart serien förhoppningsvis 😉
På återseende 😉



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0