Studera

Jo då jag trivs väl bra på jobbet. Det har varit bättre än det va förra året från Augusti--september eller hur långt det nu va, men på ett ungefär. Men känner ändå att något fattas som typ läsa till kock. Men då va det i Värmland man fick gå och det är jag defenitivt inte redo för. Fanns i Gbg också, men skolan i Värmland va bättre anpassad för induviden, heter det så? Jaja ni fattar. 
 
Nähä nu funkar det inte med att lägga in bilder heller suck. Varför ska allting krångla? Det har ju varit så enkelt innan. 
Men jag verkligen vill läsa till kock, men inser att det kommer bli svårt. Så får väl ge upp den där drömmen av en och många drömmar jag har. om det inte kommer något bättre till gbg. 
 
 På återseende 😉
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0