Född bakom flötet.

Ibland får jag den känslan att många tror eller tycker det. Men då har dom väldigt fel, så känner dom inte mig och då ska dom bara hålla käften. Jag vet att jag inte ska ta åt mig allt vad folk säger, det gör jag inte heller. Men ibland är det bra att kanske tänka ett steg längre innan man säger nåt. 
 
 
Sen som sagt vet jag ju också att jag borde bli bättre på att säga ifrån. Lite bättre kanske jag har blivit, men kan ändå och vill försöka bli ännu bättre. Nu har jag ju vart hemma c:a 8 dagar från jobbet, vilket jag inte gillar. Så nu är det äntligen dags för ny vecka, ny kollega nya rutiner mm. Så nervöst igen, speciellt när jag vart hemma så länge, men mkt beror ju också på coronan. Folk som tror eller inbillar sig nåt ann KÄNNER FAN INTE MIG! Försöker verkligen se dom nya möjligheterna och det positiva jag kan. Men det va väldigt tufft första veckan, men det blir nog bättre nu till veckan får vi hoppas. Sen kommer jag dock inte ha allt för höga förväntningar har jag lärt mig, då blir man bara besviken. 
 
 
Dock är jag fortfarande väldigt trött, missförstå mig inte nu... Är absolut inte hemma bara för att jag är trött + bihåleinflammation. Kan vara där av jag blir så trött. Men mer  ska jag ta reda på, på tisdag. Skulle ju inte säga att jag är riktigt 100 för jobb heller. Inte roligt att bara vara hemma även om jag dock har att göra här. Men har absolut inte haft den orken. Så jag undrar hur jag ska få den på jobb. Förhoppningsvis lyckas väl mina kollegor kanske ge mig den energin. Jag vill verkligen försöka se möjligheterna nu. Det har varit svårt det senaste, men är inte den som ger upp heller även om det kan verka så just nu. Men jag vill ju ha utmaningar, men det får ju som sagt vara på mitt viljor då. Jag får ju såklart fortsätta ge det en chans jag har Än sålänge bara jobbat med en av dom, så kan ej säga så mkt om det än.
Men nu ett powernap. 
På återseende. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0