Förlåt

Ja jag vet att jag ibland är väldigt eller mkt dålig på att säga förlåt. Därför gör jag ett försök här. Det blir ju bra när vi fått röjt här, men jag har dock väldigt svårt att erkänna det, det tar typ 1 vecka eller mer. Men varför vet jag inte? Jag vill ju kunna det själv, men som sagt när folk säger att jag inte kan... Då blir jag arg och så ger jag upp iaf på dom tråkiga punkterna. Tro inte att jag försöker. Men som sagt i slutändan är jag såklart tacksam över den hjälp jag får, förlåt. Men samtidigt  ber jag om hjälp när jag vill ha det... Vilket kanske är aldrig, för då kommer vi till det där med erkännandet. Men jag vill ju bara vara så självständig jag kan, är det för mkt begärt eller? 
 
 
Jag vet absolut inte varför jag har så svårt för att erkänna detta att jag behöver lite mer hjälp med städ? Jo för det handlar om att man alltid får höra kan inte... Jag verkligen hatar det även om det är sanning. Men det tar emot, jag vill ju verkligen bevisa motsatsen. Fast nu när det ändå inte finns så mkt att göra, borde det ju bli lättare. Jo jag ska bevisa motsatsen, ja jag vet att jag har sagt det förut... Kan dock inte lova till 100 % men iaf 90% på att jag ska bli bättre på hålla ordning. 
 
 
Hoppas jag. Inte ofta jag tappar tålamodet, men gäller det städ och folk säger som sagt att jag inte kan, då går det inget bra. Men jaja jag har erkänt nu iaf till 50% men jag kan när jag orkar. Men det kan ligga en del i det också. Jobbet gör mig väldigt trött även om det är lugnt, så är det nog mkt intryck mm. Då orkar jag inte speciellt mkt när jag kommer hem. Men där är ju FK i ett nötskal, bara för att jag råkat bevisa att jag klarar 32 h tror jag det är, vilket är gränsfall, men det funkar ju hyffsat. Men samtidigt räkna med buss så blir det minst 30 min till om inte mer. Dom som har bil kan ju bara köra hem när dom är klara.
Nu har jag även fått avreagera mig lite för idag, så på återseende 😉



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0