Jag vet att..... Del 2

Jag vet att ett lönebidrag kräver mer ansvar och det är ju det jag vill ha. 
Jag vet att ett jobb inte alltid är roligt heller. 
Jag vet att det kan hända saker i ett kök. 
Jag vet att livet inte alltid är rättvist. 
Måste folk alltid tala om saker för mig som jag redan vet? Det verkligen hatar jag. 
Jag vet dessutom vad jag kan i matlagningsväg, men det är ju tydligen slutdiskuterat. Men inte här, det är bara början. Fan mitt motto är ju ge aldrig upp, det gör jag inte heller. Men jag hittar nya lösningar eftersom folk ej är tröga. Nya lösningar är att satsa på mitt bloggande. 
Jag vet dessutom att jag kan skriva. 
 
 
 Ja som sagt, finns ju en sån där bild på fb, som stämmer in på mig riktigt  bra.
Jag vet mer än jag säger.. Jag vet mer än jag tänker... Nä kommer ej ihåg dem, men jag tror ni fattar, ni verkar smarta som läser min blogg iaf, HAHA 😂 
Så jg är ju inte jätteglad att det redan är söndag och jobb imån. Som sagt väldigt trött på att gilla läget, det va ju så nära ett tag och gick riktigt bra. Så jag är ju samtidigt ganska besviken. Dock va det ju ej Jens val att flytta, ville ju också vara kvar. Så dom gör som dom vill oavsett. 
Jag vet också att oftast handlar det om pengar. SÅ SNÄLLA SLUTA TALA OM SAKER FÖR MIG, JAG REDAN VET!! 
 
Nu dock över till något roligare som skedde i helgen. 
 
 
 
Blev lira lite mudrun fotboll. Då är jag ändå ganska ren där i jämförelse med alla andra. Men jag kan säga att jag verkligen behövde fotbollen efter denna veckans jobb. 
Men kul va det, dock ej det bästa resultatet, men där kan man lätt skylla på planen. Dessutom kan man ju inte vinna jämt heller. Men vi hade kul iaf även om det är ännu roligare att vinna enligt mig själv. 
 
Dessutom va jag på blåvitt idag, va dock svårt att ta bild från där vi satt, så blev ej så mkt bilder därifrån. 
Dessutom Eh jo 1:a halvleken va väl bra tempo dock. 2:a halvlek rena sömnpiller, la sig ner jätte mkt och då säger jag inte att det va bara Häcken, men en helt klar jämn match var det vilket inte var oväntat. 
 
Nästa gång blir det att gå på koppaberg/Göteborg fc dom gör ju iaf mål som ofta och lägger sig mindre iaf, dvs dom spelar fotboll istället. 
På återseende 😉
 
 
 
Anonym
2019-10-03 @ 13:52:11

Bara för att man har en utvecklingstörning betyder det inte att man inte kan

Läs upp dina betyg på komvux och visa att du kan

Anonym
2019-10-03 @ 13:52:12

Bara för att man har en utvecklingstörning betyder det inte att man inte kan

Läs upp dina betyg på komvux och visa att du kan

Svar: Så sant. Men det är ju det som är så löjligt. Man har gått Hotell & restaurang utbildning dock i sär och då måste man ändå läsa upp sina betyg. Då dom ej är värda nånting knappt.
emmakarolinajohansson.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0