Utmaningar

 
 
 
 
Jag jag vet att det är samma saker som gäller för en med anställning, måste folk tala om det hela tiden? Jag är inte född bakom flötet. Så jag ser inte det som nåt problem. Det är bara alla andra som gör det. Det jag dock ser dom problem är jobbet och jag vet att det inte är bästa lösningen. Men jag måste ju visa att jag menar allvar nångång innan det blir försent?
Jag vill väl också ha nya utmaningar som alla andra eller? Dock på en rimlig nivå.
Man kan fan inte tvinga nån att gå till jobbet när man ej trivs, Jag försöker verkligen vara positiv. Men då vill jag ha folk jag kan samarbeta med. Har man en vanlig anställning och utbildning, då kan man oftast söka nytt jobb mkt lättare eller lättare kanske det inte är, men än när man har en särskoleutbildning. Alla andra verkar ju iaf ha lättare att byta jobb hit och dit.
 
 
Men en utmaning är iaf på g på fredag ska jag prata med yrkesvägledaren eller vad det heter. Sen är jag dock rädd för att det kan bli svårt. Men ska endast höra vad dom säger. Men hade vart kul om det gick, men jag kommer dock inte ha förhöga förväntningar. Om det hade funkat så kan jag få laga mat iaf, det är ju det som är målet. 
Utmaningar ja därav jag även har mitt bloggande som ett mål att förhoppningsvis lyckas. För säger någon emot mig, vill jag ju som sagt visa motsatsen mer och mer. 
Jag har många mål uppsatta nu, kanske ska göra en så kallat bucket list.. NÄÄ och inte riktigt samma sak heller. Men folk måste fatta att jag vill ha utmaningar som alla andra. Samtidigt förstå att jag fattar så mkt mer än man tror. Men där är det dom som är tröga 😛 
Kan folk inte säga nåt som jag inte vet istället, jag vet ju att samma regler gäller för anställda när jag har en anställning. Men jag kan samtidigt inte acceptera vad som helst och det gör jag inte. Men jag gillar inte när folk ska förklara saker för mig som jag redan vet... Då blir jag arg. 
Men nu är jag trött på mitt eget gnäll, så det är nog bäst jag slutar där
 
På återseende 😉
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0