Jag är myndig för fan...

Alltså...ja dagen började väl sådär. Men vissa har lite svårt att förstå att jag är myndig, har vart det i 17 år snart. Då kommer dom och lägger sig i allt för mkt.....till viss del kan det väl vara bra. Men ibland känns det väldigt nedvärderande....jag får ju aldrig chansen att prova själv.
Sen har jag dock annat som tar mer tid och jag TÄNKER EJ VÄLJA BORT DET, det får mig ju att må bra. Fick aldrig chansen och göra sånt när jag va mindre eller rättare sagt liten. Därav jag gör det rätt mkt.
 
 
 
Lite ledsen och arg blir jag faktiskt, det är också särbehandling för mig. Jag vill ej ha den, ÄR DET SÅ SVÅRT ATT FATTA!?
Jag försöker verkligen hålla ordning, men det är inte alltid det funkar. Men får jag göra det i lugn och ro utan att folk lägger sig i hela tiden. Jag vet att dom bara vill hjälpa, men jag kan själv! 
Nu kanske det går bra ett tag när jag ej spelar basket och fotboll på ett tag, vilket jag tyvärr ej alls gillar, men har t.om provat och insett att det ej går med basket iaf...Då kan jag ju räkna ut att fotboll går ABSOLUT inte.
Det kan nog göra mig lite extra gnällig också.
 
 
Men, jag är trött efter jobbet och speciellt ännu mer efter jag vart i Sthlm i helgen....det blir ganska intensivt....Trotts att jag ej spela så mkt basket då det ej gick...för ville ville jag och jag provade, men gick inte nåt bra, det kändes! Om jag har svårt för Gbg ibland kan k i gissa vad jag tycker om sthlm? Fast egentligen inte.så sTor skillnad när jag tänker efter. Det va väl mer det att det va lite extra tufft att gå nu, då min vad ej riktigt hänger med att gå så fort. Mkt intryck blir det väl också när det bara är 1 natt.
Men alltid roligt att komma bort lite.
Jaja får se vad som händer hemma idag...lutar iaf åt ett powernap sen får vi se, men bara så ni vet så ÄR JAG MYNDIG 😜 alla verkar ju inte förstå det, men jag kommer en då alltid göra som jag vill!
Nu har jag lugnat ner mig något.....Men hade FK fattat att jag ej orkar 75‰ knappt....Men det är ju så dom vill ha det, SÅ DÅ SKA DOM FÅ STRYK! eh kanske lite överdrivet, men dom är då inte så smarta må jag säga.
Men jag tänker inte dra ner på några andra aktiviteter för det, det är ju dom som får mig att må bra.
Så nu har jag fått skriva av mig och lugnat mig något iaf.
På återseende 😉



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0