Ensam varg

Sån är jag och jag trivs faktiskt med det. Samtidigt som jag gillar att vara med kompisar till viss del, men jag behöver nog ganska mkt egentid och det kan dock uppfattas själviskt och jo jag kan srjäl uppfatta det så, men dom som känner mig vet hoppas jag iaf....att jag är inte det minsta lilla självisk. Men jag trivs ju rätt bra med att vara för mig själv ibland. När man har ganska mkt folk omkring sig i veckorna....Så tycker jag helgen kan vara skön att ha själv då och då.
 
 
Rätt eller fel? Jo jag vet att jag får tycka vad jag vill, men vad tycker ni? Sen är jag ju fortfarande rätt trött efter jobbet så då är det också rätt gött att vara själv. 
Fördelar, tyst, göra som man vill och bara njuta av lugnet.
Nackdelar, kan känna sig egoistisk eh det är väl iofs det jag kommer på nu. Finns nog fler nackdelar men mina hjärnceller står just nu still 😉
 
 
Avnjuter en kopp kaffe på mitt nya soffbord. Men kom ändå inte på något vettigare nackdel. Eh ok nu kom jag på det, kanske att man säger nej till vänner, släkt och familj allt för ofta.....men njeea jag är tveksam där. Dessutom kan ju alltså boendestöd kopplas in till det också, så det blir dessutom bara lättare och lättare att tacka nej till städet.
Men nu är jag trött, så jag går direkt på sak och på återseende 😉



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0