Gå din egna väg

Precis vad jag tänker göra. Även om det går helt okej på jobbet nu. Men vill en då gå min egna väg och tänker göra det, THATS IT! Då har jag tid med allt annat som fotboll och basket som är viktigast 😜 iaf en extra fredag -måndag....Men det får jag ju inte pga av den förlamande jävla Förnedringskassan,  alltså dom är ju dumma på riktigt.
Nu blev jag bara så tvungen att skriva av mig! Förra veckan ville dom att jag skulle jobba på ett ställe som dom vet att jag ej vill till, det kan dom glömma. Dom vet ju att jag inte.gillar det och jag har vart ledig dom dagarna förr...Så det ska jag vara nu med! Men jag blev både arg ledsen och förlamande när dom påminde mig om det stället...eh ja allting.
 
 
Jaja nu över till något mer positiva. Fint väder idag, vågar man tro på att våren är på g nu? Jag hoppas det för jag vill ha som och lite varmare nu tack! Som ni förstår så går det ju hyffsat på jobbet nu....anledning till att bloggen inte riktigt hinns med bla också är det ju som mina aktiviteter som tillskottet, ni vet vilka vid det här laget.
Men som sagt...jag tänker gå min egna väg. Så enkelt är det, kanske tar tid dock....Men jag blir bara så trött på många av majoriteten jag jobbat med blir jag riktigt trött på. Bortsett från nu....funkar riktigt bra....Riktigt bra va väl att ta i...Men helt ok iaf. Men vet ej om hen ska vara kvar endå. För är allt bra i denna kommunen ändrar dom det endå, så jag vågar då inte tro på det.
 
Japp nu har jag gnällt av mig för idag. Sparar lite på krutet och tar ut det på basketen alltså på bollen typ imån...ja mer tänker jag inte avslöja ;)
 
www.emmaskockdrom.bloggo.nu
Anledningen till att gå min egna väg mm.
 
På återseende😉



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0