Röriga veckan

Jag gillar verkligen inte när folk tar över, som t.ex vikarier jag har vart där längre, då vet jag hur det funkar. Men bara för dom har utbildningen, tror dom att dom är störst bäst och vackrast. Ja där kanske jag överdrev lite, därav en anledning att jag vill kunna laga mat eh laga mat kan jag, men även få göra det på jobbet.
Men det blir ju bara rörigt med vikarier, så därav hade jag nästan tyckt det va enklare att jobba själv. Fast samtidigt tråkigt. Men om dom kunde hålla sig till en och samma vikarie iaf. Det är bara så extremt jobbigt att höra på dom, gnällspikar är dom ju bara. 
Nu har jag dessutom glömt av beställa en sak är jag rädd för och jag tänkte ju inte på att det va stängt på fredag iom att jag ändå alltid är ledig på fredig. Men jag ska väl kunna lösa det, men tycker egentligen det borde vara vikariens ansvar....då dom vet och kan allt, jädra besserwissrar (osäker stavning)...'SUCK!
 
 
 
 
Behövde verkligen skriva av mig nu. Det hjälpte något iaf!
Jo jag vet det finns lösningar på det mesta, är dock rädd för att det är försent. Ni ska bara veta en normal dag på jobbet blir jag också trött, men en dag med vikarier...det går inte sätta ord på det hur trött jag blir efter det....GÄÄÄSP!
Men jaja dom får vatten denna vecka :-p nu är jag inte snäll, men dom borde klara sig till i mån med. Men dom frågar ju aldrig mig, så då får dom SKYLLA SIG SJÄLVA! Jaja nu säger jag godnatt och på återseende 😉



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0