Sommar

Äntligen sommar och härlig värme, bortsett från idag!
Eller vad tycker ni? Jag mår ju bara så bra av sol och värme det är ju bara så underbart. 
 
Ja och vad hände i sommar då? Jo blev en tripp till Helsingborg igen, tyvärr blev det ej så mkt bilder denna gång, då det mesta var stängt eller det som jag ville se va sommarstängt. Men annars kan jag ej klaga, vi hade gött väder där också och riktigt fint 😎 borde riktigt bra också måste jag säga.
 
 
Sen hade det säkert funnits mer att göra, men tiden räckte inte till, jag ska dit fler gånger iaf.
 
Sen, ja vad hände mer, några prommisar har det allt blivit i Gbg, jo just det ja, va och badade eh simmade lite i utgivandet i Kungälv och även kollat på riktigt fotboll KGFC, det ska fortsätta med även i mån oavsett om jag så går själv, för själv blir jag ej, det är närmare 1000 Pers nu ju, va det sist iaf
 
 
Hoppas att även damallsvenskan slutar så denna säsongen.
 
Även, vart på liseberg och universeum mm.
Ja gillar att göra så mkt som möjligt på sommaren.
Men ändå känns det som jag inte har fått ut allt jag viljat av det, men rätt okej ändå.
Jag har ju dessutom en liten weekend att se fram emot iaf 🙂
Även om jag gillar att ha egen tid ibland och bara ta det lugnt, så vill jag ändå göra lite på sommaren. Men det är svårt, då inte alla pallar värmen som jag dock älskar 😎
 
Vill verkligen passa på nu dom sista dagarna innan jobb börjar igen nästa vecka. Jag längtar inte, för det första är det vikarier, inget illa menat mot dom, men det ska ju vara 50 olika varje gång, nu vet jag dock att dom har koll, men kan ändå bli rörigt för mig. Dessutom ska dom ändra på nåt som är bra, när jag äntligen trivs med en, får inte personen vara kvar? Inte bara jag trivs, alla trivs ju, men det får tydligen inte vara för bra här i denna kommunen.....MORR säger jag bara! Jag har en plan ändå ;)
 
Ja det va vält allt för idag, som sagt borde ha skrivit mer, men samtidigt som jag vill göra saker glömmer jag det. Ska försöka bättra mig, på återseende 😉



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0