Ändringar

Hej på er, det va allt förlängesedan jag va här och bloggade, men det har ju kommit lite eh en del viktigare saker emellan.
Japp det har ju gått snart en månad av det nya året och det har blivit många ändringar både på jobbet och här, nje kanske inte här, jag vill fortfarande inte ha någon personal som kommer och stör mig. Men denna gången släppte jag in dom trotts att det egentligen va fel vecka, men där va det nog alla även jag som rört till det lite med veckorna. Men ja jag har sagt det förut, ni "normalstörda" prova sätt er in i min situation, vad skulle ni säga om det kom folk och lagom sig erat hus/lägenhet 1 gång i veckan eller varannan vecka? Jo en del skulle kanske gilla det, men för mig funkar det inte, jag hinner knappt äta jo efteråt, men det blir ju sent då. För jag vill hinna göra så mkt jag kan innan dom kommer upp. Jag blir bara stressad av det, det finns så mkt annat jag vill och kan göra istället. Fast en grej som vi missat hela tiden är utemöbler, men jag glömmer det och det är dessutom mörkt. Jag vet ej hur vi lyckas med det egentligen, jo jag kan gå ner själv, men då får det allt vara ljusare. Men nog tjatat om det 😉
 
 
 
På jobbet då? Jo hen ska sluta jag tror dock att det kan bli lättare då, men vågar inte hoppas allt för mkt, vet ju ej vem som kommer. Dessutom ny chef eh egentligen nygammal för mig, det gör det iofs också lite lättare. 
Men alltså att jobba med vikarier, nej jag kanske inte pratar så mkt med hen, men vänta bara dom som känner mig vet att när jag väl pratat kan jag " tjöta hål i hövvet" på folk kanske överdrev lite där men ni fattat 😉 missfall är det dom jag inte pratar med 😜
Fast jag kommer dock fortsätta satsa på att blogga också såklart, det kan ju hända lite så länge man bara har tålamod.
 
 
Japp va ute och lekte i snön igår, körde prick med snöbollar i basketkorgen, så gör man när man vill träna lite basket på vintern, dock några mindre bollar och studsa väldigt dåligt, men det gick 😀 att sätta dom iaf eh en del av dom 😉 GÄSP trotts att jag har barnasinnet kvar, så blev jag väldigt trött nu, så ett powernap kallar. Så jag säger som vanligt, på återseende 😉
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmakarolinajohansson.blogg.se

Mitt liv och mina tankar

RSS 2.0